loading...
گلهای رنگارنگ ( ترانه ها و آهنگهای سنتی )
حسین بازدید : 61 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 

موضوع برنامه : وحشی بافقی

زمان برنامه : ۱۴:۲۶ دقیقه

حجم برنامه : ۳ مگابایت

شعر ابتدا :

آهنگ :

خواننده تصنیف : عزت روحبخش

گوینده :روشنک

شاعر :

وحشی بافقی :

اول آن‌کس که خریدار شدش من بودم
                                              باعث گرمی بازار شدش من بودم

مطلع تصنیف :

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم

ساکن کوی بت عربده‌جویی بودیم

اول آن‌کس که خریدار شدش من بودم
باعث گرمی بازار شدش من بودم
 
گرچه از خاطر وحشی هوس روی تو رفت
 
وز دلش آرزوی قامت دلجوی تو رفت

(  وحشی بافقی )

مطلع اواز :

همکاری :رضا ورزنده      سنتور /

اعلام برنامه :دارد

اعلام شماره : دارد

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,068
  • بازدید ماه : 1,068
  • بازدید سال : 25,857
  • بازدید کلی : 304,640
  • آخرین مطالب در ایمیل شما
    آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

    ایمیل خود را اینجا وارد کنید

    Delivered by ghadimiya