loading...
گلهای رنگارنگ ( ترانه ها و آهنگهای سنتی )
حسین بازدید : 745 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دوستان گرامی وبلاگ قبلی بسته شد . لینک های جدید خدمتتان تقدیم

میشود .

 

http://www.mediafire.com/folder/5l1ojfn59w1kd/%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%B4

 

دلکش -دریغا تا به خود نگه کردم

 

 

زمان برنامه :۲۳:۰۹ دقیقه

 

 

حجم برنامه : ۶ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

دریغا تا به خود نگه کردم

جوانی را دگر تبه کردم

خطا کردم بسی گنه کردم

جوانی را عجب ز کف دادم

جهانی را به خود سیه کردم

 

http://www.mediafire.com/download.php?w73s2j8i4bbp1d7

 

+ نوشته شده در جمعه بیست و چهارم آذر 1391ساعت 4:58 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -من و مرغ قفس

 

 

زمان برنامه :۴:۰۸ دقیقه

 

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :همایون - اصفهان

شاعر :

آهنگساز :نیلوفر - رهبر ارکستر مجید وفادار

مطلع شعر :

من گرفتارم و تو گرفتاری

من غمی دارم و تو غمی داری

داد از دل من

تو نالان ز قفس

من ز دلداری

وای از این مشکل من

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?ed3ecfuxym1s5cu

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 11:37 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -دل غافل

 

 

زمان برنامه :۶:۵۹ دقیقه

 

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

بی روی نکویت

زنجیر مویت

ای گل دلی دیوانه دارم

من در روز گاران بی لعل یاران

خو با لب پیمانه دارم

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?2mgymsj1jdpb0tb

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 11:33 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -یادت می آید دلدارم بودی ( آواز )

 

 

زمان برنامه :۶:۳۲ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

یادت می آید دلدارم بودی
هنگام سختی غمخوارم بودی غمخوارم بودی
اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی
اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی

می دانی که بهار جوانی من
طی شد با غم درد نهانی تو
دل خوش کن به زبان تو شکسته دلی
قربان تو و مهر زبانی تو

گفتی با تو وفا کنم
ترک جور جفا کنم
گفتی دیگر دل تو را
از دست غم رها کنم

اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی
اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی

دور از تو چه غمها کند آزار دلم
آهنگ جنون می زند این تار دلم
تو به دادم اگر نرسی
فتد از پرده برون همه اسرار دلم
فتد از پرده برون همه اسرار دلم

گفتی با تو وفا کنم
ترک جور جفا کنم
گفتی دیگر دل تو را
از دست غم رها کنم

اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی
اکنون جانا چه شده کاز من تو کناره گرفتی

 

http://www.mediafire.com/download.php?ptufasmi38uarj0

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 11:18 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -اسیر دام

 

 

زمان برنامه :۸:۵۸ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

چون ساغر بشکسته ام
در خون دل بنشسته‌ام
بگسسته‌ام از عالمی
با مهر تو پیوسته‌ام

چو اسیر دام تو ام
رام تو ام، ای محرم رازم
منم آن شمعی که ز شب
تا به سحر در سوز و گدازم
ای فتنه بکش یا بنوازم


بی گناهم، بده پناهم
کز موی تو آشفته ترم
کن نگاهی، به خاک راهی
ای سایه‌ی لطفت به سرم

چه کنم؟ عشقی غیر از تو نخواهم
به خدا، محنت ریزد ز نگاهم
امیدم کو؟ جدا از او
پر پر شده ام، خاکستر شده ام

آزارم کن، چو چشم خود بیمارم کن
من ز جفایت دلشادم
از غم عشقت خرسندم
از همه عالم بگسستم
تا که به مهرت پابندم

عشق و امید صفایی
ای عشق من چه بلایی
کی ز وفا جانب ما باز‌آیی؟

چو اسیر دام تو ام
رام تو ام، ای محرم رازم
منم آن شمعی که ز شب
تا به سحر در سوز و گدازم
ای فتنه بکش یا بنوازم

 

http://www.mediafire.com/download.php?aq99caeqfasu2of

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 9:52 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -جهان زیبا

 

 

زمان برنامه :۴:۰۱ دقیقه

 

حجم برنامه :۵ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

ز جهان زیبا ای دلبر تو همین بر زشتی ها منگر
غم و شادی دارد ایندنیاتو که دل را خواهی غم پرور
دل اگر با غم الفت گیرد ببرد هر شوری را از سر
چو به شور و شادی خو گیرد ندهد ره بر غمها دیگر

منگر کار بسته غنچه وا گردد آخر
پایان گیرد شبها آید صبح روشنگر
بانگ زاغان مشنو بشنو آواز بلبل
در هر خاری منگر بنگر بر چهره ی گل

غم دنیا بر دنیا دار ارزانی
که نیارد بر دلها چز ویرانی
دگر از این خوشتر نجویم کاری
که به دست آرم دامان دلداری

بر روی یاران چون گل خندان شو
با صبح بهاران هم پیمان شو
دنیا گر گاهی زشتی داردگر دل بیازارد
روزی هم گل می بارد
آزرده هرگز ننما خاطر
زیرا خدا آخر قلبی غمگین نگذارد

غم دنیا بر دنیا دار ارزانی
که نیارد بر دلها چز ویرانی
دگر از این خوشتر نجویم کاری
که به دست آرم دامان دلداری

 

http://www.mediafire.com/download.php?le5tkbsly6sclat

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 9:45 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -سکوت شب

 

 

زمان برنامه :۷:۲۹ دقیقه

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

شد میسرم کنج خلوتی طی شد صحبتی دلبری
در کنار من با فسونگری می دهد مرا ساغری
مطرب بود در هوای خوش با نوای خوش نغمه خوان
مستم کند با ترانی با فسانه ای دلستان
ای که در برم خنده ها به لب آمدی
بر تنم چو جان در سکوت شب آمدی
در پناه تو از بد زمان می رهم
من به راه تو ای امید دل جان دهم
زمانه با کس وفا نکرده ز غم دلی را رها نکرده
مگو به عاشق که ترک هستی چرا نکرده
به کنج خلوت چرا نشستی بیا و رو کن به عشق و مستی
که تا قیامت نپاید ای گل بهار هستی
شد بهشت امشب دگر کاشانه ام
در برم آمد چو جان جانانه ام
عاقبت آن فتنه جو شد رام من
آمد آن مرغ طرب بر بام من
چه بگویم چرا نبندم لب از سخن
که تو خواندی حدیث عشق از سکوت من
شرح فراق تو را چه دهد نای شکسته ی من
رنگ رخم اثری بود از این دل خسته ی من

 

http://www.mediafire.com/download.php?4sha4bhr8ltwof3

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391ساعت 9:30 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -بر تربت حافظ

 

 

زمان برنامه :۷:۳۱ دقیقه

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :علی تجویدی

آهنگساز :علی تجویدی

مطلع شعر :

بر تربت حافظ بنشستم غمناک ،
یک عالم عشق خفته دیدم در خاک
ای روح بزرگ ابدی ای حافظ ،
اینک مددی به ما فرست از افلاک
ندهم دل خود به کسی ، نکنم پس از این هوسی
که درد من بکاهد ، اگر خدا بخواهد
ز سر هوای تو به در کنم ، ز کوی تو دگر سفر کنم
دگر فریب دل نمی خورم ، ز رنج عاشقی حذر کنم
که درد من بکاهد ، اگر خدا بخواهد
شبی به تربت حافظ ، بِبُردم از تو شکایت
ز روی صدق و ارادت ، بگفتم از تو حکایت
مراد من که تو باصفا شوی ، ز بند خودپرستی رها شوی
حذر کنی ز هر بد ، اگر خدا بخواهد
اگر که آتش آهِ من زمانی افروزد ، وجود پرگنهت را به یک شَرر سوزد
بر آن سرم که دل خود ، به دست غم نسپارم
مگر دو روزه ی دنیا ، به کام دل به سرآرم
مراد ما برآید ، اگر خدا بخواهد

 

http://www.mediafire.com/download.php?lhsg2smcr4dd3gt

 

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 2:3 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -باز گشته

 

 

زمان برنامه :۵:۵۹ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

امید جانم زسفر بازآمد
شکر دهانم زسفر باز آمد
امید جانم زسفر بازآمد
شکر دهانم زسفر باز آمد
عزیز آنکه بی خبر
به ناگهان رود سفر
چو ندارد دیگر دلبندی
به لبش ننشیند لبخندی
چو غنچه سپیده دم
شکفته شد لبم زهم
که شنیدم یارم باز آمد
زسفر غم خوارم باز آمد
همچنان که عاقبت پس از همه شب بدمد سحر
ناگهان نگار من چنان مه نو آمد از سفر
همچنان که عاقبت پس از همه شب بدمد سحر
ناگهان نگار من چنان مه نو آمد از سفر
من هم پس از آن دوری
بعد از غم مهجوری
یک شاخه گل بردم به برش
من هم پس از آن دوری
بعد از غم مهجوری
یک شاخه گل بردم به برش
دیدم که نگار من
سرخوش زکنار من
بگذشت و به بر یار دگرش
وای از آن گلی که دست من بود
خموش و یک جهان سخن بود
وای از آن گلی که دست من بود
خموش و یک جهان سخن بود
گل که شهره شد زبی وفایی
زدیذن چنین جدایی
زغصه پاره پیرهن بود.

 

http://www.mediafire.com/download.php?b1cdjb9qsf7in1d

 

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 1:56 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -فارغ از دگران

 

 

زمان برنامه :۳:۰۱ دقیقه

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :دلکش + عارف

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

باهم کنج تنهایی
باهم باشیم هرجایی
گوییم از عشق و شیدایی

گویم از حسن رویت
گویم از رنگ مویت
گویم از لطف و زیبایی

فارغ از دگران
عشقت را می خواهم از دل و جان

در این فصل خزان
پیش چشمم گشته دنیا جوان

هر دم روی ماهت را نگرم
آید ماه تابان در نظرم

در رویت می بینم یک دنیا زیبایی

فارغ از دگران
عشقت را می خواهم از دل و جان

در این فصل خزان
پیش چشمم گشته دنیا جوان

هر دم روی ماهت را نگرم
آید ماه تابان در نظرم

در رویت می بینم یک دنیا زیبایی

 

http://www.mediafire.com/download.php?lwphpkckyl741ii

 

+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر 1391ساعت 8:35 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -من از غم دوران چه بگویم

 

 

زمان برنامه :۲:۳۰ دقیقه

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر:

من از غم دوران چه بگویم

از این دل ویران چه بگویم

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?1q7tg1s5ndc546b

 

+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر 1391ساعت 8:5 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -ثمر گلها

 

 

زمان برنامه :۵:۱۳ دقیقه

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

ز نسیم سحر خبر آمد
که سیاهی شب به سر آمد
تو که می زده ای چه نشستی که سپیده زد و سحر آمد
به سوی بستان شو

به بساط چمن نظری کن
که چه تازه گلی بدمیده
که لطافت دانه شبنم
به طراوت او نرسیده
چو غنچه خندان شو

زان پیوند نوین کاندر گلها زده شد
بنگر که چه زیبا گلی امد به چمن
هر بلبلی از گلشنی امد به سخن

ساقی بگردش اورجام جهان نما را
مطرب ترانه خوان کن ساز طرب فزا را

زینت شده گلشن به مبارک ثمری
دلها شده شادان به سرود دگری

 

http://www.mediafire.com/download.php?mh7qf32vac2ctzs

 

+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر 1391ساعت 7:45 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -مهمانت کنم

 

 

زمان برنامه :۵:۴۱ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

یک شب دلم خواهد که مهمانت کنم
از دیده بیگانه پنهانت کنم
نازت گشم
مستت کنم
مست و غزل خوانت کنم
همراز دل
دمساز دل همصحبت جانم کنم
نغمه برآرم بر سازی
مستانه خوانم آوازی در گوش تو گویم رازی
یک شب دلم خواهد که مهمانت کنم
از دیده بیگانه پنهانت کنم

چه میشود باری
که از ره یاری
قدم تو بگذاری
به دیده من
دیده به ره دارم
در این شب تارم
بیا تو ای یار رمیده من

 

http://www.mediafire.com/download.php?8a8eddw37dxnpsn

 

+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر 1391ساعت 7:34 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -یاد من کن

 

 

زمان برنامه :۷:۳۶ دقیقه

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

ز درد من بسوزد سینه تو

شود غمگین دل بی کینه تو

نباشد تا به چشم خود ببینم

غبار آلوده آن آئینه تو

هر کجا رفتی پس از من
محفلی شد از تو روشن
یاد من کن ، یاد من کن
هر کجا دیدی به بزمی
عاشقی با لب گزیدن
یاد من کن ، یاد من کن
هر کجا سازی شنیدی
از دلی رازی شنیدی
شعر و آوازی شنیدی
چون شدی گرم شنیدن
وقت آه از دل کشیدن
یاد من کن ، یاد من کن
بی تو در هر گلشنی
چون بلبل بی آشیان
دیوانه بودم
سر به هر در می زدم
آنگه ز پا افتاده در میخانه بودم
گر به کنج خلوتی دور از همه خلق جهان، بزمی بپا شد
و اندر آن خلوت‌سرا
پیمانه‌ها پر از می عشق و صفا شد
چون بشد آهسته شمعی کنج آن کاشانه روشن
تا رسد یاری به یاری
تا فتد دستی به گردن
یاد من کن
یاد من کن

 

http://www.mediafire.com/download.php?2iw0de5luwqmajw

 

+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آذر 1391ساعت 2:7 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -عاشقم من

 

 

زمان برنامه :۵:۴۹ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان


عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان

خیزو با من در افقها سفر کن
دل نوازی چون نسیم سحرگاه
ساز دل را نغمه گر کن
همچو بلبل نغمه سر کن
نغمه گر کن
همچو بلبل نغمه سر کن

 

http://www.mediafire.com/download.php?4jb1dtxe43hb8b5

 

+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آذر 1391ساعت 2:2 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -سفر کرده

 

 

زمان برنامه :۵:۲۹ دقیقه

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

 

کجا سفر رفتی ،
که بی خبر رفتی
اشکم را چرا ندیدی ؟
از دلِ من چرا بریدی ؟
پا از من ، چرا کشیدی ؟
که پیش چشمم ، بر دگر رفتی
پا از من ، چرا کشیدی ؟
که پیش چشمم ، بر دگر رفتی

بیا به بالینم ، که جان مسکینم ،
تابِ غم ، دگر ندارد
جز بر تو نظر ندارد ،
جان ، بی تو ثمر ندارد
مگر چه کردم ؟
که بی خبر رفتی
چه قصّه ها که از وفا گفتی با من ،
تو بی محبتی کنون جانا یا من

تو چنان شرر ، به خدا خبر ، ز خدا نداری
رَوَد آتش از ، سرِ آن سرا ، که تو پاگذاری

سوزِ دلم را تو ندانی ،
آتش جانم ننشانی
با غمت ، درآمیزم ، از بلا نپرهیزم
پیش از آن برم بنشین کز میانه برخیزم

رو به تو کردم ، به خدا خو به تو کردم ، که هم آغوش تو باشم
دل به تو بستم ، به امیدت بنشستم ، که قدح نوش تو باشم
چه شود اگر نفس سحر ، خبری ، زِ توآرد ،
به کس دگر ، نکنم نظر که دلم ، نگذارد

رو به تو کردم ، به خدا خو به تو کردم ، که هم آغوش تو باشم
دل به تو بستم ، به امیدت بنشستم ، که قدح نوش تو باشم
چه شود اگر نفس سحر ، خبری ، زِ توآرد ،
به کس دگر ، نکنم نظر که دلم ، نگذارد

رفتی و صبر و قرار مرا بردیبردی
طاقت این دلِ زارِ مرا بردیبردی
رفتی و صبر و قرار مرا بردیبردی
طاقت این دلِ زارِ مرا بردیبردی

کجا سفر رفتی ،
که بی خبر رفتی

http://www.mediafire.com/download.php?g37e3gvbe3rjmdf

 

+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آذر 1391ساعت 1:55 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -آشفته حالی

 

 

زمان برنامه :۶:۰۸ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

این همه آشفته حالی

این همه نازک خیالی

ای به دوش افکنده گیسو

از تو دارم از تو دارم

این غرور و عشق و مستی

خنده بر غوغای هستی

ای سیه چشم سیه مو

از تو دارم از تو دارم

این تو بودی کز ازل خواندی به من درس وفا را

این تو بودی آشنا کردی به عشق این مبتلا را

من که این حاشا نکردم

از غمت پروا نکردم

دین من ، دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته

سوز من ، سودای من از نور بی پایان تو رونق گرفته

من خود آتشی که مرا داده رنگ فنا میشناسم

من خود شیوه نگه چشم مست تو را می شناسم

دیگر ای برگشته مژگان

از نگاهم رو مگردان

دین من, دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته

سوز من سودای من از نور بی پایان تو رونق گرفته

 

http://www.mediafire.com/download.php?mrqpmuxh648ok59

 

+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر 1391ساعت 10:17 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش -آمد نوبهار

 

 

زمان برنامه :۶:۲۶ دقیقه

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :اسماعیل نواب صفا

آهنگساز :مهدی خالدی

مطلع شعر:

آمد نوبهار طی شد هجر یار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار

باز آ ای رمیده بخت من
بوسی ده دل مرا مشکن
تا از آن لبان مِی گونت
مِی نوشم به جای خون خوردن

آمد نوبهار طی شد هجر یار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار

خوش بود در پای لاله
پرکنی هر دم پیاله
ناله تا به کی
خندان لب شو همچون جام می
خندان لب شو همچون جام می

چون بهار عشرت و طرب
باشدش خزانِ غم ز پی
بر سر چمن بزن قدم
می بزن به بانگ چنگ و نی

آمد نوبهار طی شد هجر یار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار

ای گل در چمن بیا با من
پر کن از گل چمن دامن
سر بنهم بروی دامانت
مِی نوشم به پای گلها من

خوش بود در پای لاله
پرکنی هر دم پیاله
ناله تا به کی
خندان لب شو همچون جام می
خندان لب شو همچون جام می

از چه رو زجلوه بهار
ای بهار من،توغافلی
روی خود زعاشقی متاب،
ای صفا اگرکه عاقلی

آمد نوبهار طی شد هجر یار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار
مطرب نی بزن، ساقی می بیار

 

http://www.mediafire.com/download.php?b4s1imzayslya1v

 

 

+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر 1391ساعت 10:2 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش - آتش کاروان

 

 

زمان برنامه :۷:۱۶ دقیقه

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :بیژن ترقی

آهنگساز :علی تجویدی

مطلع شعر :

آتشی ز کاروان جدا مانده
این نشان ز کاروان به جا مانده

یک جهان شراره ، تنها
مانده در میان صحرا

به درد خود سوزد
به سوز خود سازد

سوزد از جفای دوران
فتنه وبلای توفان

فنای او خواهد
به سوی او تازد

من هم ای یاران تنها ماندم
آتشی بودم برجا ماندم

با این گرمی جان
در ره مانده حیران

این غم خود به کجا ببرم
با این جان لرزان
با این پای لغزان

ره به کجا ز بلا ببرم
می‌سوزم گرچه با بی‌پروایی
می‌لرزم بر خود از این تنهایی

من هم ای یاران تنها ماندم
آتشی بودم بر جا ماندم

آتشین خو هستی سوزم
شعله جانی بزم افروزم

بی پناهی محفل‌آرا
بزم افروزی تیره روزم

من هم ای یاران تنها ماندم
آتشی بودم برجا ماندم

 

http://www.mediafire.com/download.php?ilxo85vd48o14a3

 

+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر 1391ساعت 9:54 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش - به کنارم بنشین

 

 

زمان برنامه :۷:۵۱ دقیقه

 

حجم برنامه :۹ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه :

شاعر :رهی معیری

آهنگساز :مهدی خالدی

مطلع شعر :

تا آساید ، دل آزارم ، بنشین ، به کنارم بنشین
بنشین ای گل ، به کنارم بنشین ، دل زارم بنشین
سوز دل می دانی ، بنشین تا بنشانی ، آتش دل را
یک نفس مرو ، که جز غم ، همنفس ندارم
یار کس مشو ، که من هم ، جز تو کس ندارم

ای پری بنه به یک سو ، ناز و دلفریبی
تا نصیبی از تو یابد جان بی نصیبی
ماه من به دامنم بنشین ،
کز غمت ستاره بارم
شکوه ها ز دوریت هر شب ،
با مه و ستاره دارم

من چه باشم بسته ی بندت ،
نیمه ی جانی ، صید کمندت
آرزومندت .

از غمت چون ابرِ بهارم ،
ای به از گل های بهاری
روی دلبندت .

ای شمع و طرب ،
سوزم همه شب
بنشین که شود طی ، شب تارم بنشین ، به کنارم بنشین
مرو مرو مه بی تابم من ،
درون آتش و آبم من

 

http://www.mediafire.com/download.php?xzar5ol8p4g7w88

 

+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم آذر 1391ساعت 7:22 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

دلکش - آمدم

 

 

زمان برنامه :۶:۵۴ دقیقه

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :دلکش

دستگاه : همایون - بیات اصفهان

شاعر :نظام فاطمی

آهنگساز :مجید وفادار

مطلع شعر :

آمدم ،آمدم که سر آید انتظار تو
آمدی ،آمدی که بمیرم کنارتو

می دانستم در این خلوت به امیدم بنشستی شده ای بی تاب

آری دارم شــــوق رویت چه بخـــوابم چه نبـــاشد خواب

به عــهد خــود پایــبندم من زعشـــق تو خرســـندم من

به دامـــنت سر بـــگذارم جور زمـــان اگر بـــــگذارد

بیــــم رقــیب اگر برخـــیزد دور زمان اگــــر بگــــذارد

بـــاتوسرخـــوشم

جانم زوصالت خرسند است بختم زوفایت بیداراست

بهرت به لبانم لبخند است قلبم زمحبت سرشار است

گل با رویت به چشمم خار است

جزاین دل شکسته گوچه دارم من تا بیفشانم زیر پای تو

ای آرزوی جانم من نمی خواهم جز وفای تو

 

http://www.mediafire.com/download.php?5hght3278u8244p

 

+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر 1391ساعت 10:31 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | آرشیو نظرات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 910
  • بازدید ماه : 2,154
  • بازدید سال : 18,605
  • بازدید کلی : 297,388
  • آخرین مطالب در ایمیل شما
    آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

    ایمیل خود را اینجا وارد کنید

    Delivered by ghadimiya