loading...
گلهای رنگارنگ ( ترانه ها و آهنگهای سنتی )
حسین بازدید : 600 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

دوستان گرامی وبلاگ قبلی بسته شد . لینک های جدید خدمتتان تقدیم

میشود .

http://www.mediafire.com/folder/w9alb1cn16747/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AC_%D8%A8%D8%B3%D8%B7%D8%A7%D9%85%DB%8C

 

ایرج بسطامی - فراق ( به دریائی در افتادم . . . )

 

 

زمان برنامه :۸:۳۰ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۹ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :شیخ فریدالدین عطار نیشابوری

آهنگساز :

مطلع شعر :

به دریائی در افتادم که پایانش نمیبینم

به دردی مبتلا گشتم که درمانش نمیبینم

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?zatkzpab20bub74

 

+ نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 12:36 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | 2 نظر

ایرج بسطامی - اگر دستم رسد روزی . . .

 

 

زمان برنامه :۱۴:۳۲ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۱۵ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :سعدی

آهنگساز :

مطلع شعر :

اگر دستم رسد روزی که انصاف از تو بستانم

قضای عهد ماضی را شبی دستی بر افشانم

چنانت دوست میدارم که گر روزی فراق افتد

تو صبر از من توانی کرد و من صیر از تو نتوانم

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?r1ddcvivz83d8xw

 

+ نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 10:15 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - باده پرست مست

 

 

زمان برنامه :۴:۵۷ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

بر من که سبوئی زده ام خرقه حرامست

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?kexdu426vvkvskb

 

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم بهمن 1391ساعت 8:38 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - در خیالم چون شبها

 

 

زمان برنامه :۶:۴۳ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

در خیالم چون شبها عطر یادت می پیچید

 

http://www.mediafire.com/download.php?45te2gggn4ipa8o

 

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم بهمن 1391ساعت 8:26 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - ای وطن من

 

 

زمان برنامه :۸:۴۹ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۱۱ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :ملک الشعرا بهار

آهنگساز :پرویز مشکاتیان

مطلع شعر :

ای خطه ایران مهین
ای وطن من

ای خطه ایران مهین
ای وطن من

ای گشته به مهر تو عجین
جان و تن من

دور از تو گل و لاله و سرو و سمنم نیست
ای باغ و گل و لاله و سرو و سمن من

ای خطه ایران مهین
ای وطن من

ای خطه ایران مهین
ای وطن من

ای گشته به مهر تو عجین
جان و تن من

دور از تو گل و لاله و سرو و سمنم نیست
ای باغ و گل و لاله و سرو و سمن من

تا هست کنار تو پر از لشکر دشمن
تا هست کنار تو پر از لشکر دشمن
هرگز نشود خالی از دل محن من ، محن من

دردا و دریغا که چنان گشتی بی من
کز بافته خویش نداری کفن من

امروز همی گویم با محنت بسیار
امروز همی گویم با محنت بسیار

دردا ، دردا
دردا و دریغا وطن من ، وطن من

[همخوانان]
ای خطه ایران مهین
ای وطن من

 

http://www.mediafire.com/download.php?5lm6w0lwy69j62a

 

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم بهمن 1391ساعت 8:7 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | 5 نظر

ایرج بسطامی - الله مزار

 

 

زمان برنامه :۲:۴۵ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

الله مزارم مزار غریب رهگذارائی دیدم

الله مزارم مزار و چه روزگارائی دیدم

به پهنای صحرای دل تنگت

ولله سیه غروبهائی دیدم

الله مزارم مزار و چه روزگارائی دیدم

به صحرای بال کفترم که در هوای ته

چه می پره در هوای تو

ولله جونش فدای

 

http://www.mediafire.com/download.php?ao84ha93n5f4aaa

 

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم بهمن 1391ساعت 7:45 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - بهار دیگر

 

 

زمان برنامه :۴:۱۵ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

در این چمن گل آورد بهار دیگر

اگر چو غنچه بشکفی تو بار دیگر

می من از نگاه تو

چو سر خوشم برای تو

کجا دهد شراب تو

خمار دیگر

به شادی ام ترانه ای

به خنده ام بهانه ای

به پشت ابر تیره دل

فروغ جاودانه ای

بدم نسیم زندگی تو بار دیگر

شکوفه در شکوفه شو بهار دیگر



در این کنام غم سرا به شادیم سرا زن

به شور عشق آتشین شرر به غصه ها زن



به تارو پود جان من ، تو نقش دلربایی

برآن نگاره ی وفا تو رنگی از صفایی



تو نور بام مایی که روشنی براری



منه تو بر غبور دل غبار دیگر

به غیر من تو دل نده به یار دیگر

 

 

http://www.mediafire.com/download.php?q8a2to1krqioykc

 

+ نوشته شده در شنبه هفتم بهمن 1391ساعت 7:31 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | یک نظر

ایرج بسطامی - یار بیگانه نواز

 

 

زمان برنامه :۴:۲۱ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۳ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

یار بیگانه نوازم

شمع عشق جانگدازم

قصه ای از سوز و سازم

با تو می گویم امشب

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?twea9d9b8av00ii

 

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن 1391ساعت 8:31 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - اگر روم ز پی اش فتنه ها بر انگیزد

 

 

زمان برنامه :۹:۲۷ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۱۰ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

اگر روم ز پی اش فتنه ها بر انگیزد

ور از طلب بنشینم به کینه بر خیزد

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?v17c6r306voi0dc

 

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن 1391ساعت 8:26 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - شباهنگام (تورا من چشم در راهم)

 

 

زمان برنامه :۶:۱۷ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :نیما یوشیج

آهنگساز :

مطلع شعر :

تورا من چشم در راهم شباهنگام

که می گیرند در شاخ "تلاجن" سایه ها رنگ سیاهی

وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم٬

تو را من چشم در راهم

 

شباهنگام در آن دم که بر جاده ها چون مرده ماران خفتگانند٬

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام

گرم یاد آوری یا نه٬ من از یادت نمی کاهم٬

تو را من چشم در راهم

http://www.mediafire.com/download.php?e1npd3f9zbc1p40

 

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن 1391ساعت 8:20 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | 3 نظر

ایرج بسطامی - غم عشق

 

 

زمان برنامه :۵:۱۶ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۹ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :مولوی

آهنگساز :

مطلع شعر :

به خدا کز غم عشقت نگریزم نگریزم
وگر از من طلبی جان نستیزم نستیزم

قدحی دارم بر کف به خدا تا تو نیایی
هله تا روز قیامت نه بنوشم نه بریزم

سحرم روی چو ماهت شب من زلف سیاهت
به خدا بی رخ و زلفت نه بخسبم نه بخیزم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

 

http://www.mediafire.com/download.php?94qbhkkf6kh6c9v

 

+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم بهمن 1391ساعت 1:18 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - بوی نوروز

 

 

زمان برنامه :۵:۵۶ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۵ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?t25i8snrw4jy7jh

 

+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم بهمن 1391ساعت 12:51 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - دیدم صنمی

 

 

زمان برنامه :۲:۴۱ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :عارف

آهنگساز :

مطلع شعر :

دیدم صنمی سرو قد و روی چو ماهی
الهی تو گواهی خدایا تو پناهی
افکنده به رخسار چو مه زلف سیاهی
الهی تو گواهی خدایا توپناهی
گر گویم سروش نبود سرو خرامان
این قسم شتابان چون کبک خرامان
ور گویم گل، پیش تو گل همچوگیاهی
الهی تو گواهی خدایا تو پناهی
این نیست مگر آینه ی لطف الهی
الهی تو گواهی خدایا تو پناهی
صد بار گداییش به از منصب شاهی
الهی تو گواهی خدایا تو پناهی

 

http://www.mediafire.com/download.php?kyu3wzhhahp7h54

 

+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم بهمن 1391ساعت 9:45 قبل از ظهر توسط غ ح عبدالوند | یک نظر

ایرج بسطامی - سلسله موی دوست

 

 

زمان برنامه :۱۷:۱۳ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۱۱ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :سعدی

آهنگساز :علی اکبر شیدا

مطلع شعر :

سلسله موی دوست حلقه دام بلاست

هرکه در این حلقه نیست فارغ از این ماجرا ست

. . .

 

http://www.mediafire.com/download.php?5n8nrqefjc2g1br

 

+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن 1391ساعت 5:46 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | یک نظر

ایرج بسطامی - سکوت گویا

 

 

زمان برنامه :۵:۵۴ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

سکوت اگر نشانه رضا بود چگونه باور نکنم سکوت گویا تو را
نگاه اگر پیام آشنا بود چرا تمنا نکنم نگاه گیراتو را

به دلم نقش وفا خطوط مزگان تو زد
به شبم رنگ سحر غروب چشمان زد

به چشم مستی بخشم ز عشق اثر می بینم
به جلوه فروردین شگفتتر می بینم

سکوت گویا تو را نگاه گیرا تو را
چشمانت بود آیینه ای روشن چون دل اهل صفا

تصویر ز سیمای سحر می خندد در این آیینه ها
نگه من به سوی نگهت چو کبوتر برد نامه دل

به هوایت زند پر که مگر شبی آگه به هنگامه دل
گمان برم که خاطر تو رضا عاشقا پسند است

دل تو هر چه خاطر من طلب کند پسند است
سکوت اگر نشانه رضا بود چگونه باور نکنم سکوت گویا تو را

نگاه اگر پیام آشنا بود چرا تمنا نکنم نگاه گیراتو را
به دلم نقش وفا خطوط مزگان تو زد

به شبم رنگ سحر غروب چشمان زد
به چشم مستی بخشم ز عشق اثر می بینم

به جلوه فروردین شگفتتر می بینم
سکوت گویا تو را نگاه گیرا تو را

 

http://www.mediafire.com/download.php?dgm8gpdz0mbx67c

 

+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن 1391ساعت 4:59 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - خزان و آرزو (سراب آرزو )

 

 

زمان برنامه :۷:۴۹ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۴ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

درد عشق و انتظار

دارم زان شب یادگار

در آن شب سرد پاییز

آهنگ سفر می کردی

از رهگذری محنت بین

دیدم که گذر می کردی



تو رفتی و دلم غمین شد

قرین آه آتشین شد

از آن شبی که بر نگشتی

جهان که شادی آفرین بود

به چشم من غم آفرین شد

از آن شبی که بر نگشتی

از آن شب سرد خزان شبها گذشته

داستان باده و مینا گذشته

روزگاری بر من تنها گذشته



تو رفتی و دلم غمین شد

قرین آه آتشین شد

از آن شبی که بر نگشتی

منم چو چشمه سرابم

چو نقش آرزو بر آبم

همچو قصه و فسانه ام



بلرزدم زدل نسیمی

به وقت زندگی حباب

در زمان بی نشانه ام



آرزو، آرزو، ای سراب بی کران

ای امید بی نشان

ای که شعله های تو آتشم زند به جان

عشق من بود گناه من



منم عاشق منم رسوا

بار غم به دل نشسته ای

منم عاشق منم شیدا

مرغ بال وپر شکسته ای



چرا از ما تو

ای زیبا

رشته ی الفت گسسته ای

نمی پرسی

ز حال ما

فارغ از این حال خسته ای

جز به دل مشتاقش غم آهی نمی سازد

آن که ندارد سوزی دیوانه نمی سازد

سوز دل بود گواه من



منم چو چشمه سرابم

چو نقش آرزو بر آبم

همچو قصه و فسانه ام



بلرزدم زدل نسیمی

به وقت زندگی حباب

در زمان بی نشانه ام

 

http://www.mediafire.com/download.php?plwe7922pi71c6i

 

+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن 1391ساعت 4:53 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - حریر مهتاب

 

 

زمان برنامه :۵:۰۵ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۲ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

دیدمت در حریری زمهتاب سرد و خاموش خفته بودی
یادم آمد که در صبح دیدار از غروبی چنین گفته بودی

در دو چشمت طلوعی نهان و چون ستاره می دمیدی
در شب بهت ویرانی من قصه های مرا از سر شوق می شنیدی

بی شکیبم بی قرارم سر بپاهای جنون می گذارم
بی شکیبم بی قرارم دل به در یاهای تو می سپارم
در بهاری که بی تو خزان شد باورم شد دگر نیستی تو
خود نگفتی که من هم بدانم کیستی تو چیستی تو

دیدمت در حریری زمهتاب سرد و خاموش خفته بودی
یادم آمد که در صبح دیدار از غروبی چنین گفته بودی

 

http://www.mediafire.com/download.php?9kcd3u54ffy9dzj

 

+ نوشته شده در سه شنبه سوم بهمن 1391ساعت 4:46 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - رشته مهر

 

 

زمان برنامه :۱:۳۸ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۳ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

رشته مهر تو شد زنجیرم

گر جدا از تو شوم میمیرم

پس مرا یکه و تنها مگذار

پس تو افتاده و از پا مگذار

 

http://www.mediafire.com/download.php?mkd2zr1jdakx2bn

 

+ نوشته شده در دوشنبه دوم بهمن 1391ساعت 6:21 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - چه دلها بردی ای ساقی

 

 

زمان برنامه :۴:۳۲ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :سعدی - بوستان

آهنگساز :

مطلع شعر :

چه دلها بردی ای ساقی
به ساق فتنه انگیزت
دریغا بوسه چندی بر
زنخدان دلاویزت

دگر رغبت کجا ماند
کسی را سوی هشیاری
چو بیند دست در آغوش
مستان سحر خیزت

جهان از فتنه و آشوب
یک چندی بر آسودی
اگر نه روی شهر آشوب
و چشم فتنه انگیزت

 

http://www.mediafire.com/download.php?uz484t6tgy7qa44

 

+ نوشته شده در دوشنبه دوم بهمن 1391ساعت 6:13 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - سرو بلند

 

 

زمان برنامه :۴:۳۲ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :حافظ

آهنگساز :پرویز مشکاتیان

مطلع شعر :

بعدازاین دست من و دامن آن سرو بلند
بعدازاین دست من و دامن آن سرو بلند
که به بالای چمان از بن و بیخم برکـــند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا
حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا
که به رقص آوردم آتش رویت چو ســـــپند

گفتم اسرار غمت هر چه بود ، گو می باش
گفتم اسرار غمت هر چه بود ، گو می باش
صبر از این بیش ندارم چه کنم ،تا کی و چند

جز به زلف تو ندارد دل عاشق میلی
جز به زلف تو ندارد دل عاشق میلی
آه از این دل که بصد غم نمیگیرد پنــد

باز مستان دل از آن گیسوی مشکین حافظ
زآنکهدیواته همان به که بود اندر بـــــــنـد
زآنکهدیواته همان به که بود اندر بـــــــنـد

 

http://www.mediafire.com/download.php?rm5cb5u7g3z7kfc

 

+ نوشته شده در دوشنبه دوم بهمن 1391ساعت 6:0 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید

ایرج بسطامی - گلپونه ها

 

 

زمان برنامه :۷:۱۳ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۸ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :هما میر افشار

آهنگساز :

مطلع شعر :

گلپونه های وحشی دشت امیدم

وقت سحرشد
خاموشی شب رفت و فردایی دگر شد
من مانده ام تنهای تنها

من مانده ام تنها میان سیل غمها



http://www.mediafire.com/download.php?26uj8vud66stkbk

 

+ نوشته شده در دوشنبه دوم بهمن 1391ساعت 5:55 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | یک نظر

ایرج بسطامی - هستی من

 

 

زمان برنامه :۶:۱۶ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۷ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :همایون

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

از من ای هستی من دور مشو
می من مستی من دور مشو

رشته عمر منی جان منی
عشق من دین من ایمان منی

تار و پود دل بیمار توئی
خواب و بیداری و پندار توئی

گرچه همچونخم می در جوشم
خون دل می خورم و خاموشم

 

http://www.mediafire.com/download.php?4xxtcxz4bc27xri

 

+ نوشته شده در دوشنبه دوم بهمن 1391ساعت 5:52 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | یک نظر

ایرج بسطامی - همه دردم

 

 

زمان برنامه :۴:۳۳ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم برنامه :۶ مگابایت

خواننده :ایرج بسطامی

دستگاه :

شاعر :

آهنگساز :

مطلع شعر :

همه دردم، همه داغم، همه عشقم، همه سوزم

همه در هم گذرد،هر مه و سال و شب و روزم

وصل و هجرم شده یکسان، همه از دولت عشقت

چه بخندم، چه بگریم، چه بسازم، چه بسوزم

گفتنی نیست که گویم ز فراقت به چه حالم

حیف و صد حیف که دور از تو ندانی به چه روزم

 

http://www.mediafire.com/download.php?vwpdvb30yjfduls

 

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم دی 1391ساعت 4:50 بعد از ظهر توسط غ ح عبدالوند | نظر بدهید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 18,465
  • بازدید کلی : 297,248
  • آخرین مطالب در ایمیل شما
    آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

    ایمیل خود را اینجا وارد کنید

    Delivered by ghadimiya