loading...
گلهای رنگارنگ ( ترانه ها و آهنگهای سنتی )
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/05/30 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

دوست بزرگوار درود
بنده گرچه از نظر ذوقی دیوانه وار به دور موسیقی ملی می گردم وآنهم برنامه گلهایی که آن زن وشوهر با احساس زحمت کشیدند وبه کتابخانه لندن سپردند ولی از راه دیگر
هم دلم قرار نمی گیرد ما هرجه موسیقی ارزنده داریم 57 به پایین بدست امد مثل گلها شماره هایی در اینترنت جستجو کردم بدستم آمد لازم دانستم با شما عزیزدوست در میان بگذارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
lمحبت کن به وبلاگ بنده کوچک سربزنآن شماره هارا کپی بفرما
دسبوس حسن لطفی
پاسخ : دوست عزیز من تمام برنامه های گلهای رنگارنگ و شاخه گل و گلهای تازه و برگ سبز و تکنوازان و ...... در آرشیو دارم ممنونم از لطفت و به وبلاگت هم حتما سر خواهم زد

این نظر توسط رسول شوفری در تاریخ 1393/05/30 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما جناب آقای عبدالوند.
خدا قوت و خسته نباشید.
آقای عبدالوند اطلاعات کمی در این باره دارم.
هدر همان تصویر بالای وبلاگ است که در وبلاگ شما شامل این نشانی میشود.
https://rozblog.com/temp/melody/header.jpg

فوتر هم تصویر زیرین وبلاگ است که در وبلاگ شما شامل این نشانی میشود.
https://rozblog.com/temp/melody/footer.gif

اکثر قالبهای امروزی با فرمت css نوشته میشوند که میتوان در صورت تمایل آنها را به دلخواه خود عوض کرد
اگر به تارنگار حقیر مراجعه کرده باشید مشاهده میکنید که قالب وبلاگ قالبی دستکاری شده است.

اگر تمایل داشته باشید برای وبلاگ شما هم میتوانم قابلی با تصاویر دلخواه خودتان درست کنم.


http://s5.picofile.com/file/8136274884/BS53.mp3.html


نشانی دریافت برگ سبز برنامه شماره 53
پاسخ : ممنونم جناب شوفری از همین قالب رضایت دارم فقط مشکلی دارم که چنانچه بتوانید حل کنید سپاسگزار خواهم شد .
در صفحه اول وبلاگم بالا سمت چپ یک جائی است که با کلیک روی اون میره به وبلاگ قدیمیا ، اون کسی که وبلاگ رو برای من ساخت این و قرار داد که بدون اطلاع من بود و نمیخواهم باشد چکونه میتوان حذفش کرد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 2,124
  • بازدید سال : 18,575
  • بازدید کلی : 297,358
  • آخرین مطالب در ایمیل شما
    آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

    ایمیل خود را اینجا وارد کنید

    Delivered by ghadimiya