loading...
گلهای رنگارنگ ( ترانه ها و آهنگهای سنتی )
حسین بازدید : 201 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

زمان برنامه : ۳۰:۰۲ دقیقه

حجم برنامه : ۲۸ مگابایت

شعر ابتدا :

کی بی تو دم زدم که دل مبتلا نسوخت

از آه گرم سینه جدا دل جدا نسوخت

( شاپور تهرانی )

آهنگ : همایون      مهدی خالدی

خواننده تصنیف : سیما بینا

خواننده آواز : ایــــــــرج / محمود محمودی خوانساری

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :

سینای اصفهانی :

گفتمش "گل" رخش دمید که من

                                                گفتمش "غنچه" لب گزید که من 

میرحسین یا جلایر ( طفیلی ) :

سرو قدت جلوه کرد   قـدر صنوبر شکست

                                   لعل لبت خنده زد    قیمت شکر شکست

مطلع تصنیف :

دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود 

من بودم او بود    

مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود  

من بودم و او بود

( حسین پژمان بختیاری )

ساقی بیا که یار ز رخ پرده بر گرفت

کار چراغ خلوتیان باز در گرفت

( حافظ )

مطلع آواز :

آرام تو رفتار به سرو چمن آموحت

تمکین تو شوخی به غزال ختن آموخت

( طالب آملی )

همکاری : پرویز یاحقی      ویلن / جلیل شهناز      تار /

اعلام برنامه : دارد

اعلام شماره : دارد

 

http://www.mediafire.com/listen/30hdhgnm4hbycme/480_(2)_-_golhaye_rangagang_-_www.qwsa1.rozblog.com.mp3

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1298
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 812
  • بازدید ماه : 2,056
  • بازدید سال : 18,507
  • بازدید کلی : 297,290
  • آخرین مطالب در ایمیل شما
    آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

    ایمیل خود را اینجا وارد کنید

    Delivered by ghadimiya